خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 33664
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


درخشان : خواسته‌های هواداران پرسپولیس باید اجابت شود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Hamid-Derakhshan-1.gifحمید درخشان در گفت‌وگویی در مورد بازی با استیل آذین عنوان کرد: تعطیلات دو هفته ای برای شهرداری تبریز بد نبود. طبیعی است که بازی با استیل‌‌آذین برای ما سخت باشد مثل سایر دیدارهایی که پشت سر گذاشتیم. استیل‌آذین تیم خوبی است ولی به نظر من آنها شانسی آنچنانی برای ماندن ندارند. هر چند که ما نباید آنها را دست کم بگیریم. باید با همه قوا مقابل این تیم بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شرایط شهرداری تبریز برای این مسابقه تصریح کرد: دفاع وسط و برزیلی ما برای این بازی محروم است و ابراهیم ابرقویی هم با مصدومیت روبرو است اما خوشبختانه سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند.


درخشان در مورد اینکه برای بقا در لیگ برتر امیدوار است یا خیر گفت: شهرداری شانس بیشتری نسبت به سایر تیم های پایین تر خود در جدول دارد. تیم های پایین جدول با هم بازی دارند و این کار را سخت تر می کند.

درخشان در خصوص اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته است، اظهار داشت: باید مسابقه فردا تمام شود تا بتوان راحت تر تصمیم گرفت. شهرداری تبریز پیشنهاد ماندن را به من داده است. ما نگاهمان این است که تیم در لیگ برتر می ماند. برای ماندن شرایط خاصی ندارم اما برنامه هایی برای تقویت تیم دارم.

سرمربی تیم تبریزی در مورد اینکه آیا از شهرداری مانند تراکتورسازی حمایت می شود یا خیر گفت تراکتورسازی ریشه دارتر از شهرداری تبریز در لیگ برتر است و به همین دلیل توجه به این تیم بیشتر است اما من قول می دهم برای فصل آینده طرفداران شهرداری تبریز بیشتر شود.

درخشان تاکید کرذ: در چند روز اخیر اعلام شده آقای میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری، سرمربی تیم فوتسال گسترش فولاد است در حالی که این خبر صحت ندارد و ایشان فقط عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال شده اند.

وی در مورد اینکه آیا به حضور در پرسپولیس هم فکر می کند یا خیر تصریح کرد: من هنوز کارم در تبریز تمام نشده و نمی توانم در مورد آینده صحبت کنم. در شرایط فعلی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. نمی خواهم اکنون در مورد این تیم حرفی بزنم. از پرسپولیس همیشه توقع کسب نتایج خوب می رفته و این انتظارات هم باید اجابت شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com